Autor Tema: Pozz od pr0gr4mming fr34k!  (Pročitano 1458 puta)

Necrofenser

  • Gost
Pozz od pr0gr4mming fr34k!
« poslato: April 17, 2012, 05:48:17:posle podne »
Otkrio sam vaš sajt i forum tražeći Mindstorms NXT 2.0 set i mogu vam reći da sam pravo iznenađen da u našoj zemlji ima ovoliko ljudi koji razumeju vrednost Lego kocki! Većina ih gleda kao igračke za malu decu... I kad nekom kažeš da voliš Lego, gleda te ko da si sa Marsa :grin2:

Ja sam inače programer/web dizajner, a radim kao serviser industrijskih inkjet štampača, nećemo sad ovde reklamirati ime firme i štampača. Programiranjem se bavim od srednje škole, da i u srednjoj je moguće odlično naučiti programiranje :D Osim u školi i sa strane sam učio još neke programske jezike, tako da sada razvijam svoju RPG igru sličnu starim Final Fantasy igrama, posle toga verovatno neki FPS :D
Takođe radim i Symbian iOS programiranje, tako da ću sigurno napraviti neki kontroler za Mindstorms robote za te uređaje :D

I da, volim da slažem Lego :D (a vaš komentar bi bio \"You don\'t say\", 9gageri će ovo skontati).

Sektaash

  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1.252
    • Pogledaj profil
Odg: Pozz od pr0gr4mming fr34k!
« Odgovor #1 poslato: April 17, 2012, 08:06:01:posle podne »
dobro nam došao! :grin2:

nadam se da ćemo se lepo družiti. mi čemo ti pomoći svojim znanjem i kockama, a ti nama (nadam se) svojim. potrebni su nam ljudi koji prave interaktivne/mrdajuće/svetleće/pevajuće/... modele da bismo još više nedužnih navukli na kocke.
:ninja:

naravno možeš da se dopišeš u nezvaničnu listu IT-jevaca ovde. već smo izgubili računicu koliko vas ima, ali ubedljivo najviše.

Necrofenser

  • Gost
Re: Odg: Pozz od pr0gr4mming fr34k!
« Odgovor #2 poslato: April 17, 2012, 08:27:02:posle podne »
Eto, ako vam treba takodje neka pomoc oko sajta, mogu vam pomoci! :D

Reci mi samo ovo. Video sam na kocka.rs da daju popust za clanove skockani.com kluba. Kakao da se prijavim za klub? Nisam na sajtu nista nasao o tome.

vasa