Autor Tema: Lord of the Rings 2012-2015, 2023 -  (Pročitano 45148 puta)

Hexx

• Gost
Re: Lord of the Rings 2012
« Odgovor #30 poslato: Januar 24, 2012, 09:11:40:posle podne »
Bolje potraži ovo

trolololo-lololo-lolo-lo :tongue2:

Djapeto

• Gost
Odg: Lord of the Rings 2012
« Odgovor #31 poslato: Januar 24, 2012, 09:13:07:posle podne »
Ovako na prvu loptu, nadam je zbog ove slike i da mi se cini, Teodena su uprskali skroz, malko mi vuce njegova faca na Sautpark a ne na LOTR :sad:

Djapeto

• Gost
« Odgovor #32 poslato: Januar 24, 2012, 09:16:06:posle podne »
A i Gantalfov pogled ne odaje utisak da je u pitanju mocni carobnjak, izaziva nikakve emocije :sad:

Hobiti i Aragon na nivou, Legolas mi je odradjen olicno :smile2:

dugme

• Administrator
  • Pol: Muškarac
  • Štedite struju, imaćete više novca za LEGO.
    • Pogledaj profil
« Odgovor #33 poslato: Januar 24, 2012, 09:17:14:posle podne »
nije teoden u pitanju, nego boromir...u pitanju je družina prstena...

Djapeto

• Gost
« Odgovor #34 poslato: Januar 24, 2012, 09:21:57:posle podne »
Da da u pravu si, ne moze biti Teoden posto je druzina, ali ovo ne lici ni na Borimira, nadam se da ce na popravku ako je to izvodljivo u ovoj fazi, a i tesko je oceniti prema samo jednoj slici.

dugme

• Administrator
    • Pogledaj profil
« Odgovor #35 poslato: Januar 24, 2012, 09:25:08:posle podne »
vrlo liči na boromira...pogledaj ponovo film, pa ćeš videti... :wink2:

Djapeto

• Gost
« Odgovor #36 poslato: Januar 24, 2012, 09:29:54:posle podne »
Evo sad gledam slike na netu, i to sam hteo da kazem i pre nego sto sam osvezio memoriju, mislim da vise ima Sautpark crte nego LOTR i vise mi lici na Teodena nego na Boromira.

Hexx

• Gost
Re: Odg: Lord of the Rings 2012
« Odgovor #37 poslato: Januar 24, 2012, 09:41:54:posle podne »
Ni meni ne liči na Boromira...

dugme

• Administrator
    • Pogledaj profil
« Odgovor #38 poslato: Januar 25, 2012, 09:09:55:pre podne »
možda ne bi trebalo da kačim link ka ovoj slici
al ako tlg bude tražio uklanjanje slike, link će automatski postati nevažeći...:wacky:

Angeli

• Gost
Re: Odg: Lord of the Rings 2012
« Odgovor #39 poslato: Januar 25, 2012, 09:42:20:pre podne »
taman da svi vidimo ;)
ili da kazes: \"imam link do super fotke, ko hoce neka cimne na priv\" a link odmah uklonis da ni ne dodju u situaciju da se ljute ;)
super, hvala ;)

Belgrade`s finest

• Pogledaj profil
« Odgovor #40 poslato: Januar 25, 2012, 10:55:08:pre podne »
Sad znam sta cu da kupim, mada verujem da ti neces kupovati setove, nego ces uzeti ono sto te zanima, npr. bastard sword, legolasova kosa i oruzje, glave orkova i slicno :)
Име познатог научника Волта? Џонтра Дизни!

Angeli

• Gost
« Odgovor #41 poslato: Januar 25, 2012, 11:18:40:pre podne »
:) :) :)
i trola i minifigurine i sl ;)

Angeli

• Gost
« Odgovor #42 poslato: Januar 25, 2012, 02:23:15:posle podne »
neko je opisao sta je video od setova, mozda vam bude zanimljivo kao meni:

\"you\'ll need to buy all 7 sets if you want to get the complete Fellowship and the prices start at 11.99 to 99.99.

9469 Gandalf Arrives ... a scene I recognised!! ;-) You get Frodo and Gandalf with cart and fireworks. A pretty cool opener of a set and a way to get the two most obvious (at least to a noob like me) from this range, all for a measly £11.99.

9470 Shelob Attacks ... Gollum! Now, even with watching only a hour of the first film, I know what Gollum looks like ... the fig is a custom mould, with Gollum in crouched position with articulated arms, smilar in connection to the main body as skeleton / battle droid arms. Printed face and \"clothes\" (i.e. bit of cloth round his nether regions!!). The big spider (Shelob) is also pretty cool, with a winch being used for his spider silk, meaning he can be hung up if you want. You also get Frodo, with ring (which is a gold chromed ring, sized perfectly to fit on a minifig hand) and Samwise Gamgee. Priced at £19.99

9471 Uruk-Hai Army ... Comes with Eomer, Rohan soldier and 4 Urak-Hai and a small section of wall, siege machine and one of the new horses, which features articulated back legs (which is an excellent new feature for the horses). It\'s designed to be joined to the Helm\'s Deep castle, via technic pins. The minifig printing was beautifully detailed, especially on Eomer. Priced at £29.99

9472 Attack on Weathertop ... Most of my time looking at this was marvelling over the new horses and moving them from stood normally to being on their hind legs only. Even in that position, they were very sturdy. This is a great inovation. You get Frodo, Merry, Aragorn and two Ringwaiths on horseback. There\'s a small section of Weathertop, which includes a spiral staircase and ruins at the top. Priced at 49.99.

9473 The Mines of Moria ... Comes with a great selection of minifigs, such as Pippin, Gimli, Legolas, Boromir, a cave troll and two Moria orcs. The troll is pretty awesome and detailed ... great printing on the rest of the figs. Priced at £69.99.

9474 The Battle of Helm\'s Deep ... The castle here was really cool ... pretty large and well constructed with curved walls. There were new modified 2 x 2 bricks to simulate bricks, mixed in with the walls, which was pretty cool to see. I can see people wanting these bricks on their own for added detail in building MOCs. The castle comes with the \"side door\" feature, which I was reliable told is important to the story?! ;-) It comes with 8 minifigs - Gimli, King Theoden, Haldir, Aragorn and 4 Urak-Hai warriors. Priced at £99.99

9476 The Orc Forge ... reminded me a little of the Dwarf Mine set from a few years back ... comes with 5 orcs and a various forge related stuff and has a light brick, which was a nice feature. Priced at £39.99.\"

znam da je na engleskom, ali je mnogo posla prevesti sve to, pa ako bas nekog zanima, prepricacu najbitnije :)

dugme

• Administrator
    • Pogledaj profil
Odg: Re: Lord of the Rings 2012
« Odgovor #43 poslato: Januar 25, 2012, 02:25:22:posle podne »
Citat: \"Angeli\" post=8818

\"you\'ll need to buy all 7 sets if you want to get the complete Fellowship and the prices start at 11.99 to 99.99.

samo jedna napomena, ove cene su u britanskim funtama

dugme

• Administrator
    • Pogledaj profil
« Odgovor #44 poslato: Januar 31, 2012, 07:41:55:pre podne »