Autor Tema: Prodaja na BrickLink-u  (Pročitano 1596 puta)

Apple

  • Newbie
  • *
  • Poruke: 8
    • Pogledaj profil
Prodaja na BrickLink-u
« poslato: Avgust 31, 2016, 12:11:03:pre podne »
Pozdrav svima,

Pratim vaš forum dugo ali nisam do sada učestvovao, možda zato što nisam znao odakle da počnem. :)

Interesuje me da li postoji negde neko detaljnije objašnjenje kako funkcioniše prodaja putem BrickLink iz Srbije ili ako je neko raspoložen da me uputi?

Otvorio sam prodavnicu, dodao manji broj delova, razumem koncept ali ono gde sam apsolutni amater je slanje u inostranstvo, primanje novca i naravno kako to sve funkcioniše u praksi iz naše zemlje.

Imam PayPal nalog koji nisam nikada koristio čak ni za plaćanje i Visa Internet karticu banke Intesa koju uglavnom koristim za kupovinu na Internetu.

Vidim da ima dosta prodavnica iz Srbije sa lepom reputacijom, pa se nadam da je sve to izvodljivo bez većih problema. :)
« Poslednja izmena: Avgust 31, 2016, 12:15:31:pre podne Apple »

bnesty

  • Član kluba (redovni)
  • Hero Member
  • *
  • Poruke: 3.609
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: Prodaja na BrickLink-u
« Odgovor #1 poslato: Avgust 31, 2016, 10:19:39:pre podne »
Cao, dobro dosao na forum ! Vazno je poceti, sve posle je lakse  :smilie:

Sto se tice bricklinka i paypal-a, imas dosta tema ovde na forumu .

Ukratko sto se tice slanja, u poslednjih 2-3 godine je lako, svaka posta na salteru obavi carisnki pregled, popunis dokumenta tzv carinsku deklaraciju (kome i sta saljes), platis  i kupac samo da saceka kockice (slao sam od Srbije do Tokija, bukvalno ).