Autor Tema: Dragi clanovi  (Pročitano 3318 puta)

UKI91

  • Gost
Dragi clanovi
« poslato: Oktobar 20, 2011, 05:03:52:posle podne »
Prvi put sam ovde i planiram da vam se pridruzim u ovom vecnom poduhvatu...Skupljao sam lego do pre 12-13 godina sa burazerom,ja sam odustao on je nastavio al nedugo zatim i on je prestao...nismo u kontaktu al koliko znam sve ih je prodao pre jedno 10 godina...:cry: kolekcija nije bila zanemarljiva    
danas u prodavnicama bi kostala oko 1200 evra...ono sto je bitno ponovo sam tu opet kao pocetnik,dakle,zanimaju me one osnovne stvari gde je najveca ponuda,najniza cena,i gde mogu da kupim kopije jer ako me opet zalude bankrotiracu...

Angeli

  • Gost
Re: Dragi clanovi
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 20, 2011, 07:01:41:posle podne »
preturi po forumu, nacices puno informacija
probaj bricklink za pojedinacne kockice (o iskustvima i sl isto imas na forumu, i ovom i stranim, googluj)
ne bih ti preporucivao kopije, bolje jedan lego set nego deset kopiranih (iako bi cena bila ista tada), a zasto, isto preturi po forummu, ima na vise mesta :)

eto :)

djomla666

  • Gost
Odg: Re: Dragi clanovi
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 20, 2011, 09:39:27:posle podne »
Uki, dobro ti nama dosao. Generalno, svi mladji clanovi na forumu ukljucujuci tebe i mene (kontam da si 91-vo) imaju problem finansijske prirode. Nemoj da te to obeshrabri. Slazem se sa Angelijem da su original Lego ono pravo i da kopije samo kaljaju njihovo ime i renome. Sto se tice nabavke kockica, overi ovaj sajt http://www.kocka.rs/ Daleko od toga da je jeftino, ali su cene najnize u Srbiji kad su u pitanju nove kocke. Sto se tice polovnih, uvek ih mozes naci na Limundu i Kupindu. Pocni polako, po malo. Ja sam zbog Lega izbacio Coca Colu i Snickers. Em mrsaviji, em bogatiji za pozamasan broj kockica. :smile2: