Oni su brzi...oni su agilni...oni ce doleteti niotkuda i spustiti se van granica Vase detekcije...oni ce se provuci ispod Vaseg radara...oni ce u jednom preciznom udaru doneti smrt i razaranje...oni ce nestati...
...a Vi?
...Vi cete zazaliti sto ste ih prizvali...
...jer oni su...Mu...Ta...N...Ti...
Avioni imaju ogranicenu pokretljivost. Helikopteri imaju ogranicenu brzinu. I jedni i drugi su ograniceni na nebeska tela sa stabilnom i gustom atmosferom. Vremenom se razvila potreba za taktickim transporterom koji bi imao brzinu i okretnost neophodnu za manevrisanje u ogromnom rastinju, kanjonima, kao i asteroidnim poljima, bez zrtvovanja brzine.
Razvijen je
TakT-1, hermetizovani takticki transporter pogonjen pomocu cetiri hibridna raketno-mlazna motora, grupisana po dva sa leve i desne strane letelice. Motori su smesteni na upravljivim platformama koje rotacijom za 90 stepeni omogucavaju vertikalno poletanje, vektorski kontrolisanu visoku upravljivost, i postizanje velikih brzina. Hibridnost pogona se ogleda u mogucnosti koriscenja okolne atmosfere kao dodatnog pogonskog fluida. U kabini se nalaze dva pilota u tandem-rasporedu, pri cemu jedan ima optimizovanu vidljivost za sletanje na nepristupacne terene. U teretni prostor se moze smestiti raznovrstan teret, od pesadije preko mecha-podrske i manjih vozila do klasicnog zapakovanog tereta, sto je TakT-1 smestilo u sam vrh trazenih letelica na svim poljima, kako civilnim tako i vojnim. TakT-1 nije naoruzan, sto mu omogucava i ucesce u sanitetskim mirovnim misijama.
Pridruzivanjem tzv
TakNuk nosaca, malog kompaktnog vozila koje prenosi balisticki takticki nuklearni projektil, formirani su prvi
MuTaNTi, sposobni da dolete bilo sa orbitalnih letelica, bilo sa klasicnih brodova, ili sa bilo koje druge neuredjene povrsine, da se provuku kroz sve daljinske sisteme odbrane i prirodne prepreke, i da van dometa radara plasiraju svoje razarajuce orudje smrti...
Glavne zamerke korisnika - navodna nepotrebnost drugog pilota jer letelica ne poseduje sopstveno naoruzanje, \"zdepast\" izgled usled stednje u proizvodnji, zadnja vrata koja donekle smanjuju mogucnost brzog desanta...zbog cinjenice da vozac TakNuk nosaca sedi odmah pored nuklearne bojeve glave, svi vozaci u MuTaNTi-ma su opremljeni masivnom kacigom za zastitu od eventualnog curenja radijacije...svrsishodnost ove zastite se neretko poredi sa pilotskim kapama Kamikaza iz Drugog svetskog rata...
...dosta teksta, predjimo na slike...
PS. Zaboravio sam da smanjim slike na BrickShelfu...ogromne su...
Motori se stabilno zakrecu do 90 stepeni:
Zadnja strana, sistem zatvaranja i poveliki teretni prostor:
Kokpit koji se moze otvarati, skinuto staklo radi preglednosti:
Pogledi odozgo:
Iz moje ruke i odozdo (platforme za sletanje i prednje svetlo):
Smestaj i izlazak malenog TakNuk nosaca:
TakNuk nosac, sa svojim balistickim racunarom i samim projektilom na lansirnoj rampi, iz vise uglova:
Stabilno podizanje rampe, prelazak u lansirni mod:
Pojedinacni delovi celog tima (raketa se veoma lako skida, da imam prave motore samo bi skliznula):
Na kraju, par reci zavrsnice...
...kompletan MuTaNT je nastao usled moje zelje da napravim takticku transportnu letelicu koja ce biti u stanju da prenese omanje vozilo u unutrasnjosti...
...lansirno vozilo i balisticka raketa su nastali negde usput...
...ceo moc mi je pojeo skoro sve kockice koje imam...ostalo sam mislio da iskoristim za malenu radarsku stanicu, ali avaj...
...ne obracajte paznju na uniformu pilota za sletanje... :confuzed2:
...svakome se moze desiti...
...Angeli - vozac TakNuk nosaca ti salje veliku zahvalnost zbog AntiRad zastitne kacige...
...a sada Vasi komentari, stavovi, misljenja... :shy: