Evo nas opet u novim radnim pobedama!
Naš drugar Stanislaw mi je na 6. izložbi dao sledeći deo i zamolio me da ga popravim, kako bi na 7. izložbi imali vozić iz \'70. godina koji radi na 4.5V
Ja se svima unapred izvinjavam na opširnom foto-izveštaju.
U pitanju je deo koji zaustavlja/blokira voz i istovremeno spušta znak Stop. Oba bela klipa sa jedne strane koja drže crveni deo koji blokira voz su bila polomljena. Od toga, jedan je nedostajao.
Prvo sam očistio deo, skinuo stari lepak i pločicu urezao na mestu gde je nedostajao jedan klip.
Koliko sam duboko urezao možete videti na sledećoj fotki. Dakle, najviše što sam mogao, skoro do druge strane, da bi lepak što bolje držao.
Klipove sam pravio od jedne bele zastavice, koja je ionako bila polomljena, te samim tim neisplativa za dalju popravku.
U među-radu sam zaboravljao da slikam, te evo konačnog rezultata. Tu je i dalje stari klip, koji nije mogao da se zalepi, te sam i drugi uradio po istom principu kao i prvi.
Tražio sam od Stanislava da mi u međuvremenu donese i ostale delove ovog Železničkog signala, kako bih proverio ispravnost popravljene osnove.
E ovde je nastao problem!!! Shvatio sam da unutar crvenog stuba nedostaje deo koji podiže znak STOP!
A onda sam odlučio da ga napravim
Za tu svrhu je poslužio štapić za ražnjiće.
Naravno, morao sam da ga odeljem i dobijem kvadarni oblik, zadovoljavajućih dimenzija.
Evo poprečnog preseka:
A dimenzije su mu: dužina 100.5 mm, dok su ostale dve oko 1.5 mm.
Naravno on ide unutar stuba.
I to bi bilo to!
Kada se poluga sa strane pomeri, crveni deo se podigne i blokira voz, a znak stop se spusti.
Naravno i AniGif.
Evo da pogledamo i donji deo izbliza:
I animirano.
To je to narode. Za kraj i fotka svih delova. Da napomenem da je crveni stub inače zalepljen za belu osnovu, te zato i postoji trag na samoj osnovi, koji nisam dirao.
Stanislave, držim te za reč. Očekujem voz na 4.5V na 7. izložbi, a vi ostali, imaćete prilike da izbliza pogledate ovaj Železnički signalni deo i date svoj sud