После ТехникКинга, ево и мене са овим сетом. У питању је, у неку руку, био Новогодишњи поклон, али, пошто сам га купио сам себи, решио сам да га отворим раније. Деда је мало љут.
Први утисак је величина: најпре кутија ширине скоро 60cm, са сликом аутомобила у натприродној величини, а прво што упада у очи кад се отвори комплет су оогромни точкови (висине скоро као две фигурице)!
Делова је много, преко 1200, а упутства су подељена на три књижице са укупно више од 200 страна. Морам признати да ми је за састављање требало доста више него техникКингу, неколико дана по неколико сати, вероватно због мог мањег искуства, а можда и зато што сам време за ЛЕГО налазио око (и иза) поноћи, па ми концентрација није увек била на завидном нивоу. У сваком случају, то време је проведено јако лепо, јер је модел механички врло интересантан (поготово мени, коме је велики број делова био сасвим нов) и стално сам га окретао, чачкао, гледао како \"мењач\" пребацује погон са једног дела на други...
Крајњи резултат је јако леп, чврст, тако да га без страха можете преносити, притискати да видите амортизере на делу и томе слично, и ради врло глатко. Наравно, остаје жал што се овај \"моторизовани\" модел на крају ипак покреће само гурањем (барем без накнадних модификација), али би то подигло цену, која је овако релативно пристојна с обзиром на број делова (а ето и накнадног пројекта). V8 мотор чији цилиндри раде док се ауто креће су феноменалан детаљ, а једино што мислим да фали је што волан служи само за украс, тј не окреће се заједно с точковима. Иначе, било би занимљиво да постоје неки провидни, затамњени панели којима би се покриле хауба, гепек и кров, мислим да би модел деловао природније и био би у складу са правим супераутомобилима, а и даље би се могла видети механика у њему.
А сада слике у различитим стадијумима довршености:
Састављање креће од \"мењача\" који контролише функције које врши мотор и један је од најинтересантнијих делова аутомобила:
Затим се око \"мењача\" полако гради шасија:
Још један мени врло интересантан део, диференцијал, који омогућава да се при, рецимо, скретању, точкови окрећу различитом брзином, уместо да проклизавају:
Овде је механички дао аутомобила скоро готов:
Мотор са доње стране, са које се лепо види \"тајна\" његовог функционисања:
Након монтирања мотора, остаје још само каросерија, тако да се овде већ могу додати точкови и испробати како све функционише:
Додуше, мало финог подешавања није на одмет:
Крајњи резултат: